|
|
|
Conversie zit in het brein |
95% van alle beslissingen nemen we onbewust. Een slimme ondernemer weet dat hij het onbewuste brein van zijn bezoekers moet zien te overtuigen, maar hoe overtuig je de klant om het betaalverzoek direct af te handelen? |
|
|
|
|
|
Betalen & merkbeleving |
Wat een klant tegenwoordig zoekt, gaat verder dan een product of dienst. Deze koopt geen product, maar een beleving.Het betaalmoment is een belangrijk onderdeel van die beleving! Bluem speelt hier slim op in met haar 1-touch-betaalpagina in huisstijl. Deze is duidelijk, eenvoudig, maar ook elegant, mooi en herkenbaar. |
|
|
|
|
Dit is digitaal incassomachtigen |
Met digitaal incassomachtigen ontvangt u online geldige incassomachtigingen van uw klanten. Uw klant geeft in zijn eigen bankomgeving akkoord voor uw machtiging die u vooraf heeft klaargezet. U hebt vervolgens de zekerheid dat de IBAN correct is en dat u mag afschrijven. Digitaal machtigen is bij enkele banken gratis! |
|
|
|
|
1 mln iDIN identificaties |
iDIN is 1 mln keer gebruikt sinds het een jaar geleden op de markt werd gebracht. iDIN gebruik zal naar verwachting versnellen. Met iDIN kunnen klanten makkelijk en veilig inloggen of zich online identificeren. Meer dan ooit is het vaststellen van digitale identiteit vereist (eIDAS, wwft, AVG). Iedereen die internetbankiert, kan iDIN direct gebruiken, op alle websites die het aanbieden. |
|
|
|
|
Mobiel betalen in de lift |
Het aantal mobiele aankopen dat gedaan wordt blijft hard stijgen. Ook wordt nu 50% van de emails op mobiel gelezen, zo ook betaalmails. Dit is een kans, want vanwege de iDEAL gewenning en het betaalgemak dat Bluem biedt, worden veel betaalverzoeken dezelfde dag nog betaald. Onderzoek: Gemiddeld 3x sneller betaald, met 40% nog dezelfde dag. |
|
|
|
|
|
|