|
|
|
iDIN: Hoe werkt het nu? |
iDIN is de online identificatiedienst van banken voor bedrijven. Klant identificeert zich bij de bank en u ontvangt de gevraagde persoonsgegevens voor inlog, leeftijdsverificatie of contractondertekening. Met iDIN stelt u de identiteit op een hoog betrouwbaarheidsniveau vast. |
|
|
|
|
|
Groei incassomachtigen |
Marktadoptie digitaal machtigen stijgt gestaagd. B2B machtigen Q1 2018 +64% tov 2017. Het is nog wel een innovators/early adopters market. Totaal aantal digitale machtigingen 2017: 275.000 st. Het veelgebruikte 'vinkje' voldoet niet aan de regelgeving. Emandates is daarom het digitale alternatief voor de machtiging met een natte handtekening. |
|
|
|
|
Snellere betalingen |
Betaalverzoeken worden snel betaald. 25% zelfs al binnen 4 uur. Factoren: gewenning, 'Tikkie-effect' en iDEAL betaalgemak. Dit in combinatie met de 1-touch betaalpagina zorgt voor snelle betalingen. Handmatig betalen via internetbankieren vergt gewoon veel handelingen. Bedragen tot €250,- worden daarom bijvoorkeur steeds vaker direct afgetikt via iDEAL. |
|
|
|
|
Dashboard & machtigen |
Machtiging aanmaken, versturen, terugvinden en de status bekijken. Volledig inzicht met ons Dashboard! Ook het opnieuw versturen van een machtigingsverzoek is eenvoudig. Klantenservice stuurt met 1-klik een machtigingsverzoek naar de klant met een nieuw rekeningnummer. Haal nieuwe machtigingen voortaan eenvoudig digitaal op via de bank. |
|
|
|
|
Betaalbutton nog beter |
Bluem heeft recent haar betaalbutton geoptimaliseerd. Dit is gedaan op basis van praktijktesten. De betaalconversie is hierdoor naar een nog hoger niveau getild. Een goede button is super belangrijk voor de conversie. Andere factoren zijn positionering, boodschap en uitstraling van het betaalverzoek. Profiteer van ons gratis advies. Wij helpen u graag. Resultaat verzekerd! |
|
|
|
|
|
|