Snellere betalingen, betere machtigingen | online lezen
 
Bluem
Betaal trends 2018?

Zijn de grenzen voor incasso bereikt? De impact van mobiel in het B2C betaalproces is evident. Waait dit over naar MKB? Zet de groei van een eigen iDEAL contract zich door, nu geld direct naar eigen rekening een vaak gehoorde wens is? En wat betekent PSD2? Rieko Kester van Bluem beantwoordt deze vragen en geeft zijn visie op betalen.

Top betalen trends voor 2018
 
Meer dan 50% IDEAL betalingen mobiel

Voor het eerst is het aantal mobiele iDEAL betalingen groter dan de hoeveelheid transacties via een desktop. Dat maakte Currence gisteren bekend. Het aandeel steeg naar iets boven de helft. Wat betekent dat voor factureren?

Vooruitblik 2018
Van betaalmoment een merkervaring maken?

Handmatig betalen raakt uit de mode. Nu al 1,5 miljard iDEAL betalingen. Het intypen van een IBAN-nummer is niet meer van deze tijd. Lees hoe woningcorporatie Mercatus iDEAL betalen heeft ingevoerd en wat dat voor hen doet.

Betaalverzoek 2.0
Responsiveness is alles

Emails worden vaker op mobiele apparaten gelezen dan op PC’s. Daarom dat ze responsive moeten zijn. De weergave moet zich automatisch aanpassen aan het device. Bluem heeft tooling om te checken of emails responsive zijn. Wij testen voor >50 mailclients. Responsiveness en betaalconversie gaan hand-in-hand.

Check template
 
Promotiefilmpje incassomachtigen banken

Het online afgeven van een geldige machtiging voor incasso was eerder niet mogelijk. Om dit wel mogelijk te maken, bieden banken nu digitaal incassomachtigen aan. Wat het is? De nieuwe manier om online via uw bank een machtiging af te geven. Een handtekening op papier is daarbij niet meer nodig. Banken promoten incassomachtigen via dit filmpje bij het publiek.

Incassomachtigen: net zou eenvoudig als IDEAL
Reader niet meer nodig voor mobiel betalen

Sinds afgelopen december is een reader of tan-code bij alle grote banken niet meer nodig. Tot voor kort waren er twee beperkingen bij mobiel betalen van betaalmail. Bij betalingen waar voorheen de code van een paslezer vereist was, kunnen klanten betalingen nu met de bank app eenvoudig goedkeuren.

Pin authenticatie
viamijnbank
Bluem Payment Services
Plotterweg 31 3821 BB Amersfoort
085 – 222 0 400
Facebook   Twitter   Googleplus   Linkedin   Youtube
Aanmelden   |   Reageren  |  Gegevens wijzigen  |  Afmelden